Program partnerski - czy to się opłaca?
Program partnerski, nazywany też programem afiliacyjnym to system współpracy dla osób posiadających witryny internetowe oraz firm chcących sprzedawać swoje produkty i usługi w sieci.
2016-08-09, 12:44

Jak działa program partnerski?

Osoba współpracująca z programem promuje na swojej stronie internetowej produkty dostępne w danym programie partnerskim. Umieszcza na swojej stronie internetowej lub na stronie udostępnionej przez program partnerski oferowane przez daną firmę nośniki reklamowe (gotowe komponenty, kreacje reklamowe, kody javascript, XML). Otrzymuje wynagrodzenie za wykonanie przez internautę określonej czynności, zazwyczaj chodzi o zakup towaru lub usługi określonej firmy. Zarabia wtedy na kliknięciu przez internautę w reklamę umieszczoną na stronie lub wypełnienie wniosku czy formularza. Jeśli na podstawie wniosku wypełnionego on-line uruchomi się np. produkt finansowy i do systemu partnerskiego wpłynie potwierdzenie ze strony reklamodawcy (banku), wtedy partner otrzymuje wynagrodzenie.

Program partnerski firmy LeftHand

Jeżeli masz uprawnienia księgowe lub prowadzisz biuro rachunkowe możesz zostać partnerem LeftHand.

Co na tym zyskasz?

Przystępując do programu uczestnik otrzymuje rabat w wysokości 10% na zakup pakietu "Kompleksowe Biuro Rachunkowe". Każdy uczestnik programu partnerskiego, który zarekomenduje program otrzymuje stosowne wynagrodzenie zgodnie z regulaminem.
Uczestnik programu partnerskiego otrzymuje 25% rabat na odbycie indywidualnego szkolenia z obsługi programu LeftHand zgodnie z regulaminem oraz możliwość uczestnictwa w szkoleniach organizowanych cyklicznie wyłącznie dla członków programu.

KONTAKT / AUTOR
Ewelina Melaniuk
Specjalista ds. marketingu
LeftHand Sp. z o.o.
511 765 995
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.